Paar dagen in Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van tinehoogendoorn - WaarBenJij.nu Paar dagen in Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van tinehoogendoorn - WaarBenJij.nu

Paar dagen in Aruba

Door: Tine

Blijf op de hoogte en volg

26 Juli 2010 | Aruba, Oranjestad

Ik ben al weer een paar dagen op Aruba. Het bevalt me goed!! Ik hou het kort omdat ik nu ga eten bij de High Rise Hotels, maar er is in ieder geval weer een start gemaakt.. Al weer drie daagjes gewerkt en al weer heel wat zon gezien! Schitterende witte stranden en heerlijk warme zee! Morgen mijn eerste vrije dag, dus lekker uitslapen en leuke dingen doen.

  • 28 Juli 2010 - 19:53

    Moon:

    Hé Tine!

    Leuk om te lezen wat je aan het doen bent! Klinkt niet verkeer die combinatie van zon, zee en werken.

    Veel plezier nog!!
    Liefs van Moon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Actief sinds 27 Dec. 2008
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 16839

Voorgaande reizen:

22 Juli 2010 - 24 Augustus 2010

Aruba!!

02 Januari 2009 - 12 Februari 2009

Suriname!!

Landen bezocht: