Berg & Dal / Brownsberg & Brokopondo stuwmeer (2) - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van tinehoogendoorn - WaarBenJij.nu Berg & Dal / Brownsberg & Brokopondo stuwmeer (2) - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van tinehoogendoorn - WaarBenJij.nu

Berg & Dal / Brownsberg & Brokopondo stuwmeer (2)

Door: Tine

06 Februari 2009 | Suriname, Paramaribo

Vervolgens op naar de Brownsberg. Na een behoorlijk ritje over de onverharde weg de berg opgeklommen (met het busje, niet gelopen). Daar aangekomen hebben genoten van het schitterende uitzicht WAUW! De brulapen op de achtergrond, heel indrukwekkend. Hangmatje gepakt en opgehangen: relaxed! Na een half uurtje een beetje gehangen te hebben op naar de watervallen. Ik had eerlijk gezegd het idee dat het een rustig tripje ging worden, maar het bleek een behoorlijke hiking. Lekker sportief, geen probleem, heerlijk genoten. We waren het bos/ oerwoud nog maar net in en toen hoorden we al allerlei takken heen en weer gaan.

• 07 Februari 2009 - 09:13

Mark Von Piekartz:

Zo na al dat genieten daar vroeg ik me af,wanneer kom je eigenlijk terug en nee het bedje van Nina staat nog steeds bij jou.

• 09 Februari 2009 - 11:02

Jack, Annemieke, Sem:

Hoi Tine

Wat leuk om over alle avonturen te lezen!
    Zie dat je alweer bijna terugkomt ook, de tijd is wel voorbij gevlogen. Maar je hebt zo te lezen heel wat kunnen bereiken daar, top!

Geniet nog van je laatste daagjes

Liefs van ons