Nog drie dagen werken... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van tinehoogendoorn - WaarBenJij.nu Nog drie dagen werken... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van tinehoogendoorn - WaarBenJij.nu

Nog drie dagen werken...

Door: Tine

Blijf op de hoogte en volg

27 December 2008 | Nederland, Rotterdam

De kerstdagen achter de rug, oud en nieuw nog voor de boeg (leuk feestje!) maar dan: Suriname!! Ik heb er heel veel zin in. Maar waar heb ik nu eigenlijk zin in; geen idee!
Heb een ticket geboekt en een kamer geregeld (drie dagen geleden) maar verder staat alles nog open... leuk, spannend, maar of het ook succesvol zal zijn... geen idee.
Het plan is om vrijwilligerswerk te gaan doen in het Academisch Ziekenhuis Paramaribo. Ik ga daar bepaalde trainingen geven. Welke er precies het meest noodzakelijk zijn moeten we nog inventariseren, maar daar kom ik snel genoeg achter.
Ben benieuwd hoe ik de rust en relaxte sfeer ga ervaren. Roti en broodjes kip-kerrie, schaaf-ijs, helemaal zin in.
Vrijdag 2 januari vertrek ik vanaf Schiphol rond 11 uur. Op naar de 27 graden!!!

  • 01 Januari 2009 - 22:00

    Tess En Jeph:

    hey buuf!
    heeeel veel plezier op je nieuwe avontuur! we verwachten natuurlijk regelmatig verslag en foto's als je terug bent!
    geniet er van...
    dikke kus van de buurtjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Actief sinds 27 Dec. 2008
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 16836

Voorgaande reizen:

22 Juli 2010 - 24 Augustus 2010

Aruba!!

02 Januari 2009 - 12 Februari 2009

Suriname!!

Landen bezocht: